Livet enligt Emma

2013-11-14
21:49:27

Fuck you and that thing you ride on.

Japp, han har lyckats igen. Blir så ledsen, arg och samtidigt kan jag inte göra annat än skratta åt mig själv som sitter här, dag ut och dag in och väntar, i tron att han ska dyka upp och som genom ett mirakel bara överösa mig med kärlek, omtanke och vara den där underbara killen jag träffade för snart 6 månader sen.

Han lovade att komma, han gjorde verkligen det. Men när han ringde och sa att han var tvungen att åka till djurkliniken med en hund blev jag besviken, men hade förståelse. För han skulle ju komma till eftermiddagen, det lovade han. Jag skulle få krama honom, vara i hans armar, känna hans närhet och höra hans röst. Men han kom inte. Jag blir bara så otroligt arg på mig själv som sitter här och väntar på den jag älskar mest av allt, och kämpar för att få det att funka, trots att jag vet att han inte kommer dyka upp. Jag bara hoppas att han är man nog att höra av sig ikväll så vi kan prata och verkligen reda ut det här, innan jag går sönder..

Jag Älskar Dig, Victor <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: