Livet enligt Emma

2014-08-10
11:59:00

Träna, Städa och en hemlig gäst..

Yez! Full fart på mig denna vecka. Har sprungit på möten, ska snart få börja arbeta för tjejjouren (självklart volontärt) samt ska på intervju för ett nytt jobb son konditor/cafébiträde här i stan. Har även sökt till volvosteget för att utbilda mig inom industrin. Man kan inte ha för många strängar på sin lyra! 😁

Helgen har varit lugn trots allt. Hunnit med lite gym, vaktat theo och så hade jag min älskade cheat-day igår. Jag valde att frossa i ost då det är något jag är väldigt svag för, så laddade upp med nachos, cheddardipp och kolsyrat citronvatten framför en go film. Yummy!

Idag blir det städa lite och sen hänga på gymmet. Dom firar 10 år på gymmet så massa roliga pass att testa o då får man passa på att ta ut mig ordentligt, trots att träningsvärken hänger i sen i Fredags.

Imorgon får jag även besök från en hemlig gäst, en mycket saknad sådan. Kommer bli superkul!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: