Livet enligt Emma

2014-01-21
21:57:00

Come and sail with me

Bloggen har legat nere ett tag, och mycket har hunnit hända sen jag skrev sist. Jag har fått jobb som lärarvikarie hos Lärarförmedlarna, Victor och jag har ett lägenhet på gång, då vi valde att hoppa över den i Södertälje pga att den skulle kosta för mycket och det skulle inte funka i längden. Jag har även kommit närmare gamla vänner och fått upp kontakten med vänner jag förlorat pga olika omständigheter. Så skönt att livet börjar ordna upp sig igen. Efter mitt mentala sammanbrott förra veckan har jag även fått tillbaka livsglädjen och nu är det upp till kamp för att komma iordning igen.

Just nu sitter jag på vandrarhemmet i Södertälje med mina pojkar och bara myser, känns så skönt att livet börjar ordna upp sig. Så ikväll ska jag bara mysa med min älskling och goa Basse, och imorgon blir det kryssning med samma snubbar. Dom har mycke satyg och roligheter för sig, mina pojkar. Men nog får jag ett gott skratt av dom!! <3

Människor kommer och går i livet, men det är i tider som dom här man inser vilka som är på riktigt. Och jag är så tacksam för alla som hjälpt mig igenom sista tiden, vet inte vad jag hade gjort utan dom. Älskar Er allihop <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: