Livet enligt Emma

2014-11-13
10:33:17

Torsdag 13 November

Solen skiner, fåglar kvittrar och... Nej, nu överdrev jag. Det är faktiskt svinkallt ute, men jag är lycklig ändå för det är VARMT i min lgh, närmare bestämt 26 grader, och jag behövde bara sova med 1 tunt täcke och tisha vilket jag inte gjort sen i somras! Min fastighetsskötare är bäst!!
Inga mer blå tår!

Idag då iaf så har jag mycket att göra! Lämna papper på banken, möte på AF för att äntligen göra min inskrivning vilande, ringa marlene, boka om läkarbesök och slutligen städa hemma samt ta tag i min vidriga golvbrunn. Och ja, jag erkänner att jag inte gjorde det sist. Men jag lyfte på brunnslocket och magen höll på o vända sig så det gick inte! Men nu måste jag för sen börjar jag jobba o då finns det varken tid eller ork.. Ångest!! >.<

Men en sak i taget, först frukost och hitta nått att ha på mig!

Over and Out!



Bild från gårdagen med Theo!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: