Livet enligt Emma

2016-03-16
22:34:53

Ta livet med en skopa salt

Så, vad har jag att berätta idag? Inget speciellt egentligen. Var på visning på morgonen, även denna lägenhet kändes som en konservburk men tackade ändå ja då jag behöver få en egen adress. Är så trött på att bo på C/o-adress och inte få landa ordentligt.
Behöver nått som är mitt, där jag kan komma och gå som jag vill. Men även för Robbans skull nu när jag inte är den trevligaste i humöret.

Jag fick idag hem ett brev att jag fått en tid den 30 Mars till en psykolog på Vuxenpsykiatrin, och med lite tur kan hon inte bara hjälpa mig upp på fötter och ge mig motivationen tillbaka utan även driva på att jag ska få genomgå utredningen jag vill göra för Borderline. Skulle vara guld värt!

Övriga dagen har spenderats med Nina, Emil, Robban och så "lillebror" såklart! Promenad för att fixa Vildas Cykel, lek i lekparken och massa bus. En över lag väldigt bra dag!

Dessutom är det första dagen med Herbalife idag. Var något tveksam innan träffen, men om det ger kroppen en skjuts på vägen och hjälper min mage åt rätt håll tänker jag absolut fortsätta! Ger det 8 veckor så får vi se!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: