Livet enligt Emma

2017-02-04
14:50:25

Härliga liv

Är det inte helt underbart att gå runt och känna sig så konstant lycklig? Att all skit runtomkring bara rinner av oavsett vad folk kastar emot en?


Sista två veckorna har varit just så, fulla av lycka och konstant glädje.
Jobbet flyter på, skolan likaså, Robban och jag har hittat på massa roliga saker och allt bara känns så otroligt fantastiskt just nu.

Förra veckan var vi i Kalmar en hel dag. Vi gick på slottet, en skivmässa, shoppade lite och åt god mat. Var skönt och välbehövlig med tid för bara oss två, bryta vardagen och göra något annat.
Under veckan gick vi till gymmet ihop, vi ska börja träna på samma gym igen då jag inte trivs riktigt på friskis. Visst, maskinerna är jättebra, det är stort, fräscht och mycket för pengarna. Men jag får inte riktigt ut det jag vill av träningen så ska byta till ett gym i stan istället.

Mer då? Igår var vi på Ken Ring ihop. Var en helt underbar kväll som väckte mycket tankar och känslor. Och det ska medges att det nog var en av de bästa konserter jag gått på.

Så ja, livet flyter på bättre än någonsin.
Life is good 👌


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: