Livet enligt Emma

2014-01-30
09:11:00

30 januari 2014

Godmorgon!
Ja, det är trots allt en god morgon. Blev väckt halv åtta imorse av att det ringde i telefonen, det var från en blomsterbutik på Värmdö där jag sökt jobb. Vi hade en kort intervju och sen bad hon mig komma in och provjobba nästa vecka. Tänk om jag får jobbet? Det vore toppen!! Behöver ett riktigt jobb, sen att resvägen blir sinnessjuk när vi flyttat får jag ta. Huvudsaken är att jag får jobba.

Så utöver det ska jag idag ringa lite samtal, gå några ärenden och masa min lata kropp till apoteket o köpa hostmedicin så jag får bli frisk nån gång. Ska även försöka få tag på älsklingen o bestämma en dag att ses, vi behöver planera framtiden lite och prata igenom allt ordentligt.

Men det blir ett senare projekt. Nu ska jag göra mig iordning och unna mig mysfrukost framför TV:n. Kolla på trassel, dricka te och bara ta hand om mig själv ett tag. Det är vad jag behöver.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: