Livet enligt Emma

2016-08-21
20:31:35

Söndag 21 Augusti

Tjenis penis, då är jag tillbaka för ännu en uppdatering! Har hatt en väldigt mysig helg mot förmodan. Har inte hört något från XXL så tror jag lyckades slappna av mycket på grund av det. Har myst med hjärtat, hälsat på Tina, Jonas och Freja, planerat nästa veckas träning och sovit i mängder. Har även sålt av lite saker hemma. Dels för att få in lite extra pengar men även för att dom under nästa vecka kommer hem och börjar renoveringen av vardagsrummet och då vill jag göra mig kvitt sånt jag inte behöver.

Ser faktiskt fram emot Måndag och ny vecka, har en väldigt bra känsla. Som om nått jättebra kommer hända!
Men det kan även vara förväntningar på dagens middag- jag och Robban ska nämligen laga tacogratäng idag, nått av det bästa som finns!

Så nu ska jag köpa köttfärs sen jäklar ska här frossas!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: