Livet enligt Emma

2016-12-29
09:29:49

Speciell dag ❤

Två år har gått och det har varit två år fyllda av stor glädje, men också stor sorg. Det har stundtals varit både svårt och smärtsamt att lära känna och släppa in varandra. Vi har haft storslagna bråk. Vi har sårat varandra, och det finns saker som vi har sagt och gjort som jag önskar kunde vara ogjorda.

Men vår kärlek är också storslagen.

Det jag känner för honom, det är kraftfullare än alla andra känslor som existerar inuti mig. Jag älskar honom på ett sätt som har varit helt annorlunda för mig. Innan jag träffade Robban, förstod jag inte att kärlek kunde vara såhär.. explosiv, men samtidigt självsäker. Fylld av passion men också alldeles självklar.

Jag tycker att han är den i särklass finaste jag någonsin har mött. Ibland lägger jag allt annat åt sidan och så bara tittar jag på honom. Jag tycker att varenda liten bit av honom är perfekt. Ingenting gör mig så trygg och fylld av kärlek som att titta på honom och tänka på att han faktiskt är min. Vi tillhör varandra.

Två år senare och jag är fortfarande nykär i honom. Vi är inte alltid bästa vänner, ibland glömmer jag bort att jobba i team. Vi har barnsliga bråk och ibland säger vi dumma saker. Men jag blir mer kär i honom för varje dag som går. När han får mig att skratta gör mitt hjärta kullerbyttor av glädje. Han har makten att göra mig hel i en värld där jag för det mesta känner mig trasig. Han äger mitt hjärta.

Kärleken till honom är mitt äventyr. Vår historia är inte perfekt, men för varje dag blir vårt band lite starkare och vår kärlek lite tryggare.

Vår kärlek är barnslig och jag ser fram emot att låta kärleken till honom få växa och mogna med åren.

Grattis på Två-årsdagen mitt hjärta ❤



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: