Livet enligt Emma

2016-03-03
20:59:00

Torsdag 3 Mars

Vaknade idag av att Bäcka ringde och bad mig gå upp och väcka Emil då dom skulle få ett nytt kylskåp idag. Men när jag väl kom upp var han redan vaken så höll honom sällskap och hjälpte till med kissarna medans dom bytte kylskåp, vilket var tur för det tog några timmar för dom att fixa eftersom eluttaget var trasigt bakom också. Efter det tog vi en sväng till frukthuset ock köpte nya hyllsor, och det kan ha slunkit ner en Snapple i min korg också, men det är inget vi ska tala högt om, haha! På eftermiddagen blev det en sväng till UMO för att prata med en kurator, jag har ju "bara" väntat sen slutet av December så var skönt att få komma in för en gångs skull. Vi bestämde att jag ska slussas vidare till Öppenvården för en utredning om jag kanske har Borderline, eftersom mitt humör skiftar så mycket. Så bara att hoppas på det bästa!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: