Livet enligt Emma

2016-05-01
09:33:03

BMC Premiärträff

Vilken härlig valborg jag har haft!
Började morgonen med att jag tillsammans med Robbins och Jonas åkte till stan och fixade ny mobil. Jag rockar numera en Guldig Samsung S7, och hittills älskar jag den!

Därefter blev det hem till oss för födelsedagsfika eftersom Jonas fyllde år i förrgår. Grattis igen!

När vi fikat färdigt drog vi hem till Jonas för att rasta och mata Leia. Älskar den jycken!


Sen var det dags för dagens huvudattraktion- BMC Premiärträff! Hittade massa ögongodis och roliga människor och dagen blev underbar!
Kommer lägga upp en härlig bildbomb på det jag gillade bäst senare idag, men tills dess får ni hålla till godo med dessa!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: