Livet enligt Emma

2016-11-03
23:58:24

Training to become the greatest

Idag har det varit massor med träning och rörelse! Efter att ha ordnat lite hemma åkte jag in till stan där jag fick veta att lämnar jag inte in mitt slutbetyg senast måndag morgon måste jag läsa upp en kurs på gymnasienivå för att kunna få ett nytt slutbetyg vilket kändes väldigt surt...
Så imorgon blir det jakt på mitt slutbetyg, vart jag nu kan ha lagt det.

Efter mötet tog jag ett varv till Ica Maxi igen för att köpa hem frukt. Blev helt galet sugen på fruktsallad, så det fick bli efterrätt senare på kvällen.
När jag handlat färdigt mötte jag upp Angelica för ett gympass. Gav mig på att träna lite rygg, men blev bara ett snabbast då Angelica skulle iväg på ett skolärende.

Så jag stack hem, åt lite och vid 18-tiden kom Angelica tillbaka. Vi tog en promenad in till stan där vi mötte upp hennes mamma för en kväll i varmbadhuset. Riktigt mysig och jag kan inte förstå hur jag har missat det!

Väl hemma blev det en mysig middag med mannen, kollade lite på serie och snart vankas sängen. Imorgon kör vi morgonträning, städning och sen är det dags att möta upp joackim som kommer och ska bo hos oss i helgen!

Nu ska jag göra iordning för sängen, nattinatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: