Livet enligt Emma

2016-11-26
10:32:30

Veckoresumé

Godmorgon lördag! Så skönt att äntligen gå helg för den här veckan har verkligen bjudit på allt och lite till.

Har varit på visning av två lägenheter, en etta och en tvåa. Tror dock inte jag vill ha nån av dom. Ettan var 10 kvm mindre än jag bor nu och det skulle aldrig fungera. Tvåan var i sig väldigt fin och skulle renoveras innan inflyttning men frågan är om jag kommer orka hålla ordning sen när och om jag börjar plugga. Känns nästan bättre att avvakta lite tills jag vet hur det blir med plugg och jobb.

Utöver det har jag lyckats fastna i en hiss, totala skräcken för mig som har cellskräck. Var iväg och träffade liza och Henrik en sväng också så jag fick gosa lite med Malvax. Passade även på att ta hennes klor men dom har blivit så grova så det vill jag be en veterinär göra.

Sen har jag även börjat jobba på kommunen igen. Gjorde min första dag igår då jag var i gullberna park på en förskola. Supermysigt ställe och urgulliga barn! Känns skönt att vara igång igen.

Nu ska jag äta lite frukost sen blir det shopping med Robban och Rasmus samt köpa blommor till tessan som fått barn.
Välkommen till världen Jamie!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: