Livet enligt Emma

2016-10-26
08:15:00

Godmorgon världen!

Godmorgon! Åh, va skönt jag har sovit inatt! Hann inte mer än lägga mig i sängen fören jag sov stenhårt, vilket inte hänt på väldigt länge! Vaknade av att kisse buffade mig i ansiktet, naffsade mig i örat och ville ha uppmärksamhet i vanlig ordnig. Nu ska jag göra lite frukost, blir nog äpple, te och en jordgubbsshake, och kolla lite nyhetsmorgon. Sitter lite då och då och kollar, tycker det är ganska skönt att få börja dagen så när jag inte har något viktigt att passa. Eftersom jag ägnade mig åt all annat än städning i helgen blir det storstädning idag istället. Ska även ta en sväng till ÖoB och köpa kattsand och mer kattmat. Vi har testat en jäkla massa olika sorter då kissarnas magar inte verkar tåla vad som helst, och har gått igenom allt från budgetfoder till veterinärsfoder, rawfood och spannmålsfritt men inget verkar hjälpa då dom fortfarande är knasiga i magen alla tre. Veterinären hittar inget fel på magarna heller så vi har beslutat oss för att gå tillbaka till Friskies och kombinera det med blötmat och kokt kyckling/köttfärs för att försäkra oss om att dom får i sig den näringen dom behöver. Så blir en dag hemma ända tills ikväll då jag ska möta upp Angelica för ett gympass och därefter ett IW-pass för att verkligen ta kol på benen. Vi har kört mycket ben i veckan har jag märkt, börjar bli dags att slänga in ett Cardio-pass och lite mage/rygg/axlar samt armar. Får försöka göra ett bra upplägg i helgen! Nä, nu är det dags att påbörja frukosten så jag hinner med all städning som ska göras!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: