Livet enligt Emma

2016-10-31
09:15:00

Ny Vecka- Nya Tag

Efter en halvseg morgon är jag nu Up and Going. Första ärendet på agendan är en sväng till Jämjö för att lämna en födelsedagspresent till Felicia som fyllde hela sex år häromdagen, hon är stora tjejen nu!
Därefter ska jag ta en sväng till centrum för att kika på lite julklappar och sen möta upp Angelica och några kompisar till henne för ett gött gympass. Idag står Cardio och ben/rumpa på schemat, då det i mitt tycke är mina största problemområden. Jag har kondition som en valross i öknen och flåsar för minsta lilla, men det är straffet man får ta för att man äter skräpmat. Man blir vad man äter!
 
Ikväll ska jag även ta mig tid för en färgbomb och fixa till hårförlängningarna lite så dom är jämna, kanske blir det till och med ett färgbyte!
Det återstår att se!
 
Måste bara visa en helt underbar bild på min lilla pälskling Lyra som jag hittade för några dagar sedan! Här var hon ca 6-7 månader gammal. Som jag saknar henne, mitt älskade hjärta, min soulmate. Inget och ingen kommer någonsin kunna ersätta den kärlek, vänskap och trofasthet vi hade till varann. Mammas skatt! 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: