Livet enligt Emma

2016-10-23
20:45:41

Nystart för träningen!

Jisses vilken dag! Gick upp vid 7, gjorde kaffe, sorterade tvätt och sen laddade jag första maskinen. När maskinen var laddad väckte jag Robban, gjorde frukost och sen lyssnade vi på musik och diskuterade bandets framtidsplaner.
Dom har mycket kul på gång och en grymt duktig sångare!
Här är en länk till deras Facebook-sida där man kan följa dom!
https://m.facebook.com/lethalsinofficial/
Länkar även till sångarens soundcloud!
https://m.soundcloud.com/swardhar

Vid 11 dök Angelica upp då hon skulle låna min tvättstuga. Så vi tvättade, drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord!
Vid 16 tog vi en promenad där vi väntade in Freja för ett gympass. Efter ca 45 min drog Freja hem så jag och Angelica bokade in oss på ett EDM-danspass. Det var jättekul men sjukt jobbigt! När det passet var över valde vi att avrunda, vi hade trots allt ändå tränat nästan 3 timmar vid det laget. Imorgon blir det skivstångsintervaller om inte träningsvärken är för hemsk!
Känns skönt att äntligen ha hittat någon/några att träna med så jag slipper gå själv. Äntligen ett litet ljus i tunneln!

Nu blir det middag och serie följt av en dusch, sen väntar sängen så jag orkar ringa alla samtal imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: