Livet enligt Emma

2017-02-26
16:40:11

Sista helgen i februari

Tiden flyger verkligen förbi! Tänk att det snart är Mars månad!
 
Den här helgen har vi, precis som de flesta andra helger, tagit det väldigt lugnt.
I fredags var jag hema från jobbet, hade ont i magen och kunde inte sova på natten så blev en lugn dag hemma istället. Tränade lite på eftermiddagen, handlade, betalade räkningar och gosade med kissen.
 
Lördagen gick i nästan samma anda. Jag var och tränade på morgonen, sen väckte jag Robban, vi åt lite frukost och sen gick vi bort till hans lgh. Vi skulle ha haft storstädning egentligen med hans bror men det var redan städat och klart när vi kom dit, till min stora förvåning. Så istället åkte jag iväg med Robin och hämtade fyra stolar jag köpt, lämnade dom hos mig och därefter blev det fika hos Robin och Hanna. Mycket mysigt att träffas igen, det var ett tag sen!
 
På kvällen åkte vi och handlade, och medans Robban tog en dusch lagade jag mat. Tacomys! Och dessutom invigning av stolarna, jag är mäkta nöjd faktiskt!
 
 
 
 
Resterande Lördag spenderade vi på skilda håll. Robban drog ut och drack öl med några kompisar och kollade på band och jag satt hemma och kollade på film, onlineshoppade lite och gosade med min kisse. Lyckades dessutom somna på soffan och blev väckt när Robban kom hem, haha!
 
Men idag är det söndag, och det betyder också Städdag! Så det är vad jag har gjort idag.
Tanken var att jag skulle ha belönat mig själv efteråt med en promenad i skogen, men eftersom väder och vind inte är med mig idag blir det istället en tur till gymmet för att kriga lite! Lutar åt att köra ett kontidionspass idag, med vi får se vad andan faller på när jag kommer in. Är det inte allt för mycket folk kanske jag ger mig på att öva dips!
 
Over and Out!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: