Livet enligt Emma

2017-06-28
09:54:00

Nocco Coffee

Alltså, jag måste ju bara ta upp den här som fångade mina ögon härom dagen. Nocco har släppt en ny smak- Nocco Coffe! Jag som är tokig i Nocco kommer kasta mig över denna när den släpps i butik!
 
Såhär beskriver Gymgrossisten den nya Noccon:
 

Twenty by NOCCO Protein Coffee är ett innovativt proteinrikt alternativ till vanligt kaffe, med en fantastisk smak och utmärkta näringsvärden!

  • Uppiggande
  • Fantastisk smak
  • Lågt kolhydratsinnehåll
  • Hög proteinhallt

Äntligen så kan du bota dina protein- och kaffecravings med en och samma produkt! Twenty By NOCCO Protein Coffee ett välsmakande kaffe som innehåller hela 20 gram protein. Kombinerat med 87 mg koffein så passar den perfekt som ersättare till morgonkaffet, eller som en extrauppladdning inför gympassen.

Doseringsanvisning: Drick en Twenty by NOCCO Protein Coffee närhelst du behöver extra energi under dagen.

Känns superspännande att testa denna och magkänslan säger att Nocco kommer bli ett miljonföretag på mig!

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: