Livet enligt Emma

2016-11-09
12:37:07

Det som göms i snö

Vilken morgon jag vaknade till idag! Trött som en gnu, lyckades försova mig och när jag väl lyckas få ögonen att fungera- snö. Till Förbannelse. Missförstånd mig inte, jag gillar vintern och tycker det är en vacker årstid. Men jag vill inte ha snö nu, jag vill ha den vid jul!
En jul utan snö är ingen riktig jul!

Dagen började med ett möte i stan, därefter åkte jag hem, lagade lite nudelfrukost och satte på Marco polo igen. Har snart kollat klart på dom säsonger som finns, så dags att börja kolla efter något nytt!

Så nu ska jag bara sitta och ta det lugnt, dricka te och samla tankarna innan det är dags att gå till sjukhuset igen. Inte länge sen jag var där, känns som jag blivit stamkund. Haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: