Livet enligt Emma

2017-01-24
07:49:16

Tisdag 24 Januari

Godmorgon!

Tänk vad tiden flyger iväg, snart är äntligen Januari månad över. Tycker det är den segaste månaden på hela året, den är bara grå, trist och allmänt tråkig.

Men idag vankas det skola! Går 8.30-11.30 så blir skönt med en kort dag, för det innebär att jag kommer till gymmet när det är som minst folk där!
Avskyr verkligen att behöva köa på gymmet, tycker det gör att man tappar mycket motivation och tempo.

Men nu ska jag försöka masa mig upp ur sängen. Däckade i soffan vid 20.30 igår och lyckades tillslut masa mig till sängen så har sovit nästan 11 timmar vilket behövdes! Var verkligen knastrött när jag kom hem igår.

Men lite frukost så är jag snart på gång igen! Hejja hejja!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: