Livet enligt Emma

2013-09-20
23:42:00

20 September 2013

Jäkla skitdag. Känns svårt att kämpa vidare. Känner mig så ensam och vet inte om jag har kraft att fortsätta längre. Fick svar från Hoting och för att vi ska få lägenheten krävs att vi har en borgenär, vart jag nu ska hitta en sån... Så den är ju bara att glömma. Så just nu "boendestrejkar jag men chips, läsk godis, film och en stund av "det-är-synd-om-mig-mys" och gav min egentligen högprioriterade lista med saker att göra en enkel biljett rakt in i väggen. Sov en stund och vaknade först när Anna kom hem med barnen. Hade tacomys, lekte frisör med milla.
 
Runt 22-tiden plingade det i mobilen. Det var ytterligare nån snubbe som bad fått för sig att jag är lättfotad. Försökte lite smidigt tacka nej till erbjudandet utan resultat så ringde Victor för att be om hjälp, tyvärr utan minsta svar. Tänk att jag ska behöva göra allting själv, blir tokig... Vill verkligen inte falla tillbaka i mitt gamla mönster av depressioner och suicidelt beteende. Men som det känns nu är det inte långt kvar till kanten på perrongen...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: