Livet enligt Emma

2014-11-11
09:06:09

Öva, öva, öva...

Klockan är nu 08.50 och jag har hittills tryckt på snooze 15 gånger.. Och jag kan faktiskt inte avgöra om det är för att jag är trött, ligger väldigt bra, det är kallt ute eller helt enkelt bara försöker undvika att det som komma skall. Jag ska nämligen till tandläkaren idag, en av mitt livs stora fobier. Det är liksom min mun och jag vill inte att andra ska stå o gräva i den, speciellt inte med massa verktyg.. Att sen dagens tandläkare är en lärling gör ju inte precis saken bättre. Man stoppar inte fingrarna i min mun ostraffat, gör det ont så bits jag.. Det är fakta.

Jag menar hur tänker man när man väljer att bli tandläkare? Det kan verkligen inte finnas något värre Jobb, och vill man frivilligt stoppa in fingrarna i andras mun hela dagarna? Eller är det bara den inre masochisten som behöver få komma ut..? Jag blir ju hellre typ sopgubbe isf...

Men får köpa en påse geléhallon efteråt och gosa med Theo som tröst!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: