Livet enligt Emma

2016-12-14
18:25:59

Onsdag 14 December

Onsdag, lilla lördag och halvvägs till helg. Den här veckan tycks det mesta bara gå uppåt för mig. Besked om utbildningen, lagt intresse på en lägenhet jag verkligen vill ha, hittat någon som vill hyra min nuvarande så jag slipper dubbla hyror och jag har hållit mig från att vara häxan surtant i snart 4 dagar! (Visserligen tack vare ett regelbundet intag av socker, men det talar vi inte högt om).


Har i övrigt haft en lugn dag, rastade Ralph på förmiddagen, tvättade lite, åkte iväg för att leta skrivbord utan större lycka och avslutade med en städsväng.

Vill verkligen ha ett ordentligt skrivbord när jag börjar skolan. Dels för att kunna få mer struktur på alla böcker och papper och dels för att få en egen plats att plugga på. Behöver ha möjlighet att stänga in mig, sätta på min musik och kunna fokusera till 100% på studier. Vilket är den stora fördelen med denna lägenheten, det är separat kök med dörr! 

Nu ska jag drömma om inredning, slappna av med lite te, kex och Stoppa Duvan på Dreamfilm 👌

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: