Livet enligt Emma

2016-12-21
09:57:29

Onsdag 21 December

Om tre dagar är det jul, det känns helknasigt. Julkänslan lyser med sin frånvaro, men om 2 dagar åker jag upp och då jäklar ska den finnas där!


Så planen för idag är julklappsinslagning, packa inför resan, städa koka kolor och om det inte hjälper- då kollar vi på Grinchen!

Men först ska jag bli klar på psykiatrin för i år. Har träffat med min ansvarige handläggare  (säger man så?) samt en läkare för diskussion om ev medicinering.
Först o främst behöver jag få hjälp med sömnen. Kan jag inte sova ordentligt blir jag grinig, och blir jag grinig blir dels dagen förstörd och dels blir det svårt att göra det jag borde- vilket blir ett problem i vår! Så förhoppningsvis kan vi hitta ett koncept där. Sen ska vi även se om vi kan få ordning på mina humörsvängningar, men det är ett senare problem. Sömnen är viktigast!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: