Livet enligt Emma

2016-03-11
23:20:00

Du är aldrig äldre än du känner dig

Vilken dag, mycket har hunnits med! Först var jag på visning av en lägenhet i jämjö, den var väldigt fin o fräsch men det kändes som att vara i en konservburk så det känns tveksamt om jag tar den. Därefter tog jag en sväng till Marica, Robbans syster, o umgicks lite med henne o Frank innan det bar av till Nättraby för att diskutera ett jobb. Men kändes inte helt 100% bra så får se om jag tar det. På eftermiddagen/kvällen var vi i lekparken, skönt att få umgås med hela gänget. Fick även ett nummer av Nina till en kille som förhoppningsvis kan hjälpa mig få en lägenhet här i huset. Hade varit guld värt med tanke på att jag faktiskt känner typ alla här! Men jag tar en dag i taget, känns bäst så i nuläget.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: