Livet enligt Emma

2016-03-07
11:30:20

Helgens bravader

Jag har haft fullt upp i helgen och inte haft en tanke på att skriva faktiskt. Lördagen spenderades på kalas hos svärmor då Robbans lillebror Jason fyllde 2 år. Grattis på honom! På kvällen blev det tacos, Sanning eller Konsekvens och massa skratt! Min mage bråkade lite med mig också där mot slutet, men envis som jag är gick jag inte hem för det utan stannade till sent inpå natten. Söndagen tog vi det mest lugnt då jag åkt på feber. Vi var på Herbalife-party som några grannar dragit ihop, trevligt värre! Bra information, trevliga personer där och en bodyscan som gav mig information jag inte ville ha, bl.a att min kropp rent metaboliskt är 36 år gammal!! Skrämmande när man är knappt 22 år gammal själv. Så ska köpa några av produkterna mot slutet av månaden, funkar det så funkar det. Och om inte så har jag iaf gett det en chans! Nu ska jag göra mig iordning och åka ner på utbildningsmässa i konserthuset. Har ju en dröm om att få öppna egen butik en dag, men för att våga det vill jag vara insatt i enkonomin bättre så lutar åta tt hoppa på en kurs i Företagsekonomi. Planen är att läsa den på distans för att kunna göra den under sommaren och på så sätt kunna komma igång med att spara pengar till hösten. Och för er som inte redan förstått det- jag är besatt av min karriär och att tjäna så mycket som möjligt på det jag gör bäst: Binderier! Skriver igen när jag är tillbaka! Ciao!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: