Livet enligt Emma

2016-03-16
22:49:20

Vänner är den familj du själv väljer

Har haft en, till en början, prövande dag. Det märks redan nu att jag inte äter som jag brukar, är helt galet sugen på sötsaker och hade jag inte vetat bättre hade jag åkt o köpt en chokladkaka för länge sen. Men vet att det är något jag måste härda igenom, det gynnar mig i längden. Tur att jag köpte hem lite proteinbarer också att lugna det värsta med!

Hade seriemarathon på morgonen/förmiddagen för att fokusera på annat. Blev Sons of Anarchy igen, älskar den serien!
Runt 14 - tiden drog jag till stan på lite ärenden, bl.a AF för att lämna in papper. Ett snabbt varv på gymmet hann jag också med, men gick efter knappt 20 minuter. Motivationen fanns helt enkelt inte idag.

Resterande dag har spenderats med Nina, Emil och Barnen. Bakat vit chokladkladdkaka, pratat o busat med barnen. Sötare ungar finns nog inte!

Nu ligger jag i sängen o ska strax sova. Ska till nättraby imorgon och prova på ett nytt jobb, men det är med en klump i magen. Vill verkligen inte åka dit, och har hundra "tänk om"-scenarion i huvudet. Men det är bara att bita ihop och försöka, pengarna måste in.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: