Livet enligt Emma

2016-11-02
14:09:43

Framtiden ligger i mina händer

Idag har jag fått ligga i till tusen!
Ringt samtal, morgonträning, plocka, fixa, planera och få dagen att gå ihop. Har hunnit med mycket trots att klockan bara är drygt 14.

Var nyligen inne på Navigatorcentrum och diskuterade ytterligare kring min Trainee utbildning till uska, och det känns lovande. Det som saknas nu är att cv ska lämnas in och jag ska invänta studiebesöket så jag kan få se hur det fungerar på själva arbetsplatsen som trainee.

Utbildningen jag ska gå är inriktad på äldrevård, men jag kan läsa sidokurser om jag vill det. Mitt mål är att få jobba på neonatal, BB, förlossning eller på BVC då jag trivs bäst med barn. Så vad jag förstått på min handledare så kommer jag direkt efter traineetiden kunna påbörja mina sidojurser om jag själv känner att jag orkar det. Känns bra att äntligen ha viss makt över mitt liv igen!

Kommentar:
2016-11-03 @ 05:09:08
#1: Petra Tallberg

Åh, va kul att du har bestämt dig vad du vill göra! Det kommer bli kanon tror jag! Tro på dig själv, dröm och sikta högt så kommer du klara allt! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: