Livet enligt Emma

2016-10-19
22:00:00

En alldaglig Onsdag

Idag har det rört sig en hel del, både i min hjärna och runt omkring.
Imorse var vi på ett läkarbesök för att ännu en gång försöka få till en sjukskrivning åt Robban. Behöver jag säga mer än att läkaren var minst sagt respektlös och att vi valde att vända på klacken och gå? Tvi för primärvården!

Därefter åkte vi hem, lagade frukost, städade sovrummet och la oss för att vila. Robban tog sängen Och jag soffan, främst för att jag ligger bäst där!

Därefter blev det en tur till stan för att hämta paket, plocka upp posten i gamla lgh och lite middag på det! Idag blev det köttfärssås och Pastamix, min sista "onyttiga" middag på en månad så jag passar på! Sen har vi bara suttit i soffan, spelat, kollat serie och umgåtts. Mitt huvud har även gått varmt idag och tankarna lär hålla mig uppe resten av natten. Fick lite chockande nyheter idag, men det är ett ämne jag inte tänker gå in på just nu. Det kan vi ta i ett annat inlägg!

Nu ska jag försöka sova, Nattinatt! 🌙

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: