Livet enligt Emma

2016-10-21
08:00:00

Morgonpass på hemmaplan

Godmorgon! Eller, morgon tror jag räcker faktiskt. Är så trött idag, det är helt crazy! Katterna höll låda och magen har bråkat med mig hela natten. Efter intag av en snabb frukostshake från Start Nutrition med smak av jordgubb laddade jag upp ett avsnitt av Grey's Anatomy på datorn och parkerade ändan på träningscykeln. Och innan jag visste ordet av hade 45 minuter passerat, morgonövningarna gick i ett nafs även dom så med 30 minuter till godo innan det är dags att väcka Robban passar jag på att planera mat, träning och upplägg för kommande helg och vecka.

Nu ska jag hälla i mig det sista teet och sen bär det av på promenad till till gymmet för lite mjukträning! Ciao så länge!

( Slänger in en bild från inatt när jag inte var fullt lika pigg o glad som nu)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: