Livet enligt Emma

2016-10-30
20:27:28

SjukstugeSöndag

Godkväll,
Här sitter jag igen med en kopp te och serie på datorn i högsta hugg.
Mådde verkligen risigt när jag vaknade idag så vi har tagit en dag på soffan. Godis, chips, nudlar och te i mängder vore nog en bra beskrivning av dagen.

Vi började även kolla på ytterligare en ny serie idag- Marco Polo.
Den handlar i korta drag om upptäcktsresanden Marco Polo (obviously) och om hans liv. Riktigt välgjord serie med bra detaljer, duktiga skådespelare och jag gillar skarpt att dom försökt hålla sig till verkligheten så mycket! Så den rekommenderas skarpt!

Annars ikväll händer det nog inte mycket mer än såhär. Blir vila och hoppas på bättring tills imorgon då det är dags för nya tag med både träning och kost. Vet med mig själv att jag sällan kan hålla kosten när jag mår dåligt så då släpper jag oftast taget, blir annars en redigt otrevlig människa att bo med.

Men nu ska jag återgå till serien!

Ciao!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: