Livet enligt Emma

2016-09-23
18:10:01

Friday, I'm in love

Äntligen är denna vecka över!
Den har varit full av känslor, tankar och upplevelser. Måndag var jag hemma från gruppen, magen var väldigt bråkig och hade inte fått mycket sömn på natten så ides inte åka nånstans. Istället parkerade jag ändan i soffan och sökte jobb hela dagen. Och visst gav det resultat! På Tisdagen fick jag svar från ett företag där jag var på intervju samma dag! Men mer än så vill jag inte berätta förens alla papper är skrivna.

Har även varit på utbildningsmässa med Freja där jag fick upp ögonen för en utbildning till undersköterska på tre terminer. Funderar på om jag vill gå eller inte, men det är en dryg månad till sista anmälningsdag så har gott om tid att fundera då jag vill vara 110% säker på att det är vad jag vill göra!

Idag tog jag mig till gruppen trots bråkig mage, illamående och skallebank. Vi hade en rätt lugn dag, pratade om rutiner och saker som skapar välmående. Lite drygt att lyssna på men ändå sköt att träffa alla igen!

Nu ska jag bege mig hem för att laga middag, kolla på film och bara njuta av helgen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: