Livet enligt Emma

2017-07-01
17:19:02

Fest med Team Piratcampen

Vilken underbar dag det blev igår!

Vaknade av att Findus väckte mig 07.40 och ville ha frukost så efter nästan två timmars gosande i sängen var det dags att gå upp. Serverade katterna frukost, duschade och väckte mannen. Vi har börjat lägga som euron att alla dagar jag är ledig eller jobbar sent äter vi frukost ihop. Dukar fram allt på bordet, kollar nån serie och tar god tid på oss. Supermysigt och absolut nått vi kommer fortsätta med!

Vid 12-tiden var tanken att vi skulle ha tränat, men istället blev det ett möbelbyte. Familjen Svanberg skulle åka och slänga sin bäddsoffa och vi behöver en till flytten så dom lämnade sin och tog vår gamla med sig. Supersmidigt när man får besök!

Efter lite plock hemma så gjorde vi oss iordning och blev hämtade av Dansken och Becca. Lunchade på Subway, köpte lite dricka på glasbanken och sen åkte vi hem till Dansken för att invänta resterande gäng.

När alla kommit drack vi lite, grillade, lyssnade på musik och hade allsång till olika Disneylåtar! Straxt efter 23 drog vi ut på stan. Tanken var att vi skulle varit på Fox & Anchor men där var det knökat med folk så planen blev istället att dra in på statt. Där kände jag dock att det var dags att åka hem då jag skulle jobba dagen efter (idag) så tog bussen vid 00.30. Men hade en helt underbar kväll med gänget! Så kul att kunna umgås mer än på Sweden Rock! Detta måste vi göra oftare!

Nu sitter jag på jobbet, 12-21.30 står på schemat både idag och imorgon. Tur att jag trivs på jobbet, annars hade jag nog kreverar att att ha jobbat så mycket på en vecka, haha!

Nej, nu ska jag gå och sköta mitt jobb!
Hoj!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: