Livet enligt Emma

2017-06-27
21:19:42

Tisdag 27 Juni

Idag är jag trött. Bitter. Allmänt otrevlig helt enkelt. Lång dag på jobbet där allt som kunde gå fel, gick fel...
Strul med lönekontoret, irriterade brukare och allmänt stressad och klumpig dag. Men är mitt i veckan, bara att bita ihop för snart är Fredagen här igen och då får jag umgås med alla härliga människor från Piratcampen igen! Bio, minigolf och en öl eller två på Dragsö! Perfekt uppladdning inför jobbhelgen!

Nu ska jag packa väskan till morgondagen med papper, böcker, jobbkläder, gymgrejer och mat för hela dagen! Sen vankas det myskväll med gubben. Gäller att passa på nu när jag har en så späckad vecka med jobb.
 
Det är inte klokt egentligen, imorgon skriver jag på uppsägningspapprena på lägenheten, och om knappt 3 månader är vi officiellt sambos. Det är såna ljuspunkter i livet ger motivation i vardagen att kämpa på med allt.
Myskvällar med ljus, att se en serie tillsammans eller (det bästa av allt) att träna tillsammans. 
Japp, vi tränar tillsammans! Vi går inte efter samma schema, långt ifrån, men vi åker dit och hem tillsammans, hjälps åt med kosthållning, mått, kaloriräkning och att hålla motivationen uppe. Känns fantastiskt att få träna med sin bästa vän och kunna finna glädje i det. Jag tror verkligen det är sant som dom säger- Par som tränar ihop håller ihop! 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: