Livet enligt Emma

2018-05-04
12:41:15

Full fart med må-bra-tema

Sista 1-2 veckorna har jag börjat få rejäl växtvärk i magen, vilket är ett gott tecken då Lilla E.T. behöver som yta. Men efter samtal i Onsdags med MVC fick jag strikta order att ta det lugnt, inte jobba eller lyfta för tungt och bara göra Må-Bra Saker i en vecka. Blir det inte bättre bokar dom in ett läkarbesök för att diskutera om jag kanske ska vara sjukskriven, något jag absolut inte har lust med!
Anledningen är att det jag trodde bara var rejäl växtvärk och ligament som fäster tydligen är mina främre magmuskler som delar sig, härligt värre!

Så idag har jag spenderat morgonen i tvättstugan, skönt att få det överstökat inför helgen. Under eftermiddagen ska jag plocka lite i köket och på balkongen, plantera mina fröer och om jag orkar tänkte jag även lägga lite färg i håret och ta tag i min hemska utväxt.. Så blir en hemmamysdag, vilket är välbehövligt!

Men först blir det lite lunch, idag i form av mitt nya beroende saltade pommes framför ett avsnitt av Ellen. Bättre blir det inte!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: