Livet enligt Emma

2018-05-02
07:26:12

Introducing- E.T

Här har det inte varit aktivitet på över ett år, och helt ärligt har jag inte haft någon lust eller energi till det. Men för några veckor sedan tog vårat liv en ny riktning och jag kände att det nu var dags att damma av bloggen och ge den nytt liv!

Vi ska bli föräldrar! Så, med trumvirvel och honör, presenterar jag nu stolt E.T. Vårat lilla mirakel som nu är på väg efter drygt två års väntan ❤
Det har varit en lång resa och kommer garanterat att bli en stor omställning, men vi är så otroligt peppade och i November förväntas han/hon ploppa ut om allt går som det ska! 👶

Så som ni förstår kommer bloggen numera att ta ny färg och istället för att handla om mig kommer den också omvandlas till en gravid- och livsstilsblogg och jag ser fram emot att få dela denna resa med er!

Idag går vi in i 13+3, så bilden är från i söndags när vi bytte vecka, men känns fantastiskt att vi tagit oss in i den säkra perioden. Nu längtar vi till Rutinultraljudet i slutet på Maj där vi förhoppningsvis äntligen får se vem det är som gömmer sig där inne!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: